Portugal here I come! - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Evy Deckers - WaarBenJij.nu Portugal here I come! - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Evy Deckers - WaarBenJij.nu

Portugal here I come!

Blijf op de hoogte en volg Evy

26 Juni 2013 | Nederland, Hilvarenbeek

Over 10 minuutjes thuis vertrek richting Amsterdam Airport. Nog eventjes langs oma om afscheid te nemen en dan komt het echt dichtbij. Echt zenuwachtig ben ik nog niet, al begin ik het nu wel echt te beseffen dat ik 2 maandjes niet thuis kom en alleen naar Portugal ga. Ben wel erg benieuwd naar mijn collega's, het huisje en natuurlijk het animatiewerk. Koffer en handbagage preciès het goede gewicht, boardingpass klaarliggen, laatste keer controleren of ik niks vergeten ben, en dan zeg ik: tot over 2 maandjes!



  • 27 Juni 2013 - 15:51

    Claudia:

    Hey Evy,

    Leuk dat ik je nog ff gesproken heb voordat je vertrok. Leuke foto vanuit het vliegtuig, haha.
    Ik erg, erg, erg benieuwd hoe je het gaat stellen!

    Heel veel groetekussen van Erik & Claudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Actief sinds 14 Juni 2013
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 10761

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 06 Juli 2015

Aupair in Zaragoza

28 September 2014 - 01 Maart 2015

5 maanden stage in Lanzarote, Playa Blanca

26 Juni 2013 - 18 Augustus 2013

2 maanden werken in Portugal

Landen bezocht: