Eerste werkdagje zit er alweer op - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Evy Deckers - WaarBenJij.nu Eerste werkdagje zit er alweer op - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Evy Deckers - WaarBenJij.nu

Eerste werkdagje zit er alweer op

Blijf op de hoogte en volg Evy

30 Juni 2013 | Portugal, Carvoeiro

Gisteren mijn eerste werkdagje gehad. Het is me erg goed bevallen. ´s ochtends van 10 tot 11 in de miniclub tekenen-kleuren en verven met de kinderen, van 11 tot half 12 (eigenlijk) voetballen, maar omdat er niemand was die wilde voetballen kon ik meteen weer terug om tot 12 uur in de miniclub te blijven. na de middag begon ik weer om 3 uur. we bekeken het rooster voor die middag, en zonder ik er erg in had, gooiden ze me met tweeën het water in (omdat het mijn eerste werkdag was). snel even thuis omgekleed, en daarna gaan fluiten bij een potje 'aquabasketball'. daarna weer tot 6 uur in de miniclub gezeten met een paar nederlandse kindjes. Ik vind het leukste tot nu toe om in de miniclub te werken, zoveel lieve kindjes. Gisteren zelfs nog 'mama' genoemd door een jongetje van 3 jaar. 's avonds was er gisteren een 'poolparty'. Het animatieteam moest deze avond de muziek verzorgen, kinderen vermaken en zorgen voor een gezellig sfeer. Dit is een avond in de week dat het animatieteam eigenlijk het minste te doen heeft. Af en toe een beetje een praatje maken met de gasten. Even gekletst met een Engels stel met een dochtertje die tot 's avonds laat waren gebleven. Veel vragen over hoe lang ik hier werk, waar ik vandaan kom en hoe ik bij dit werk ben gekomen, erg leuk. vandaag de tweede dag heb ik 's ochtends in de miniclub gewerkt, daarna tafeltennis gespeeld met 3 kindjes en om 12 uur gaan lunchen. Vanmiddag om 3 uur moet ik weer beginnen, met o.a. waterpolo en volleybal. Vanavond is om half 9 de mini disco, waarmee ik mee moet doen en al de dansjes krijg geleerd, en vanaf 9 uur is er een muziekquiz. ik ben benieuwd, maar heb er nu al zin in!

  • 03 Juli 2013 - 13:33

    Claudia:

    Hey Evy,

    Kunnen we niet ruilen van werkzaamheden, haha!
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. En ja...je hebt er weer een nieuwe titel "mama". Leuk hoor!
    We moeten maar eens skypen. Beetje druk gehad afgelopen avonden. Erik jarig; uit eten; beetje ziekjes en vananvond weer vaccinaties halen voor de vakantie. Misschien dat het daarna kan.

    Misschien dus tot vananvond!!!

    Heel veel liefs van Erik en Claudia XXX

  • 04 Juli 2013 - 13:34

    Claudia:

    Hey Evy,

    Ik was nog ff te vertellen dat het wel lachen is dat ze je ontgroend hebben. Hopelijk heb je er toch wel om kunnen lachen. Veel plezier nog met de kindjes daar. Heb je je eigen Miepkes, haha. Ik weet hoe leuk dat is!
    Geniet er van en tot snel! (Ben een beetje ziekjes dus doe na het werk niet meer zo veel)

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Actief sinds 14 Juni 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 10762

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 06 Juli 2015

Aupair in Zaragoza

28 September 2014 - 01 Maart 2015

5 maanden stage in Lanzarote, Playa Blanca

26 Juni 2013 - 18 Augustus 2013

2 maanden werken in Portugal

Landen bezocht: