bewolkt en fris dagje - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Evy Deckers - WaarBenJij.nu bewolkt en fris dagje - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Evy Deckers - WaarBenJij.nu

bewolkt en fris dagje

Blijf op de hoogte en volg Evy

27 Juli 2013 | Portugal, Carvoeiro

Vandaag een bewolkt dagje, wel lekker een keertje niet te warm en niet te fris buiten. Maar dus ook genoeg tijd om weer een verhaaltje te schrijven :) Het gaat nu zo snel, het idee dat ik over een maandje alweer terug in Nederland ben en weer mag gaan studeren.. maar daar moeten we nog maar even niet aan denken nu, want ik zit hier nog ongveer drie weken. vanaf eind volgende week stopt een collega ermee, en zijn we met twee in het animatieteam dus zal ik ook wat dagen alleen gaan werken, of misschien meer uren/dagen werken. aanstaande maandag en dinsdag ben ik weer twee dagjes vrij. maandag vertrek ik al erg vroeg thuis; om kwart over 8 's ochtends vertrekken naar een plaatsje hier dichtbij om te gaan surfen met een collega van het restaurant die ook dezelfde dagen als mij vrij heeft :) heb nog nooit gesurft maar het lijkt me ontzettend gaaf om een keer te doen. dinsdag heb ik nog niks gepland maar dat zal waarschijnlijk een dagje flink uitslapen zijn en 's middags weer een beetje bijkleuren op het strand. na aanstaande maandag en dinsdag heb ik nog 4 dagen vrij, waarvan ik op een dag nog een bootexcursie wil gaan doen (waarschijnlijk catamaran), met een bootje naar de grotten bij het strand en als het kan nog een dagje rondtoeren met de auto als het mogelijk is om deze een te huren voor een of twee dagen. Dat lijkt me allemaal zo gaaf om te doen. en in de avonden pak ik een keer de bus naar Pera, dit is een klein plaatsje naast Armacao de Pera, daar is elk jaar een zandsculpture die je kunt bezoeken. Dit jaar is het thema muziek, en vooral in de avond als het donker is en alle lichtjes gaan aan is dat erg mooi om te bezoeken, wat ik ook zeker nog een keer wil doen. Heb al van veen gasten die er al zijn geweest gehoord dat het dit jaar erg mooi blijkt te zijn, dus ik ben benieuwd! Vanavond gaan we opstap met een groep collega's bij Praia de Rocha (Portimão) en dan morgen nog een laatste dagje werken voor deze week. Er zijn weer zoveel lieve kindjes bijgekomen op het werk. Vanmiddag erg gelachen toen ik aan een paar kindjes rond de leeftijd van 6 vroeg hoe oud ze dachten dat ik was. Waarop ik als reactie kreeg: ben je 34? 39? of 44 even oud als mijn mama?
Ik heb nu weer eventjes vrij in de middag tot 3 uur, dan beginnen we weer met waterpolo vandaag, al verwacht ik dat er niet veel mensen op af komen met dit weer omdat het toch nog wel flink bewolkt is en een beetje koud om met dit weer te gaan zwemmen. Wel was het vannochtend daarom ook wat drukker in de kidsclub als andere ochtenden, wat dan weer wel leuk was. Leuk om te zien dat als je dan de vrije uurtje die je tussendoor hebt even naar de supermarkt loopt in je "eigen kleding", kinderen je nog steeds herkennen als "die mevrouw van de kidsclub", op je af komen rennen en blij zijn om je weer te zien.
Nu in mn vrije uurtjes heb ik weer eventjes wifi, die er vannochtend een hele tijd uit lag bij mijn huisje, dus nu eventjes whatsappen, skypen, facebooken, en dan mag ik over een uurtje weer aan het werk!

  • 27 Juli 2013 - 17:56

    Claudia:

    Hey Evy!!!
    Helaas heb ik je niet meer kunnen bereiken via Skype. Druk met inpakken; had toch iets meer voeten in aarde dan aanvankleijk verwacht. Zitten nu in hotel nabij Schiphol en morgen vliegen.

    Maarrrr lekker genieten Eef, nog efkes!!! Surfen is kei-leuk; je kunt echt al een staan na een paar uurtjes oefenen en dat is dan zo gaaf!!! Offe is het windsurfen???
    Anyhow; geniet ze nog en tot na onze vakantie.

    Dikke kussen knuffels!!
    Erik & Claudia

  • 27 Juli 2013 - 23:49

    Dianne (mama):

    Hey Evy
    Wat leuk om weer een reisverslag van je te lezen! Gezellig hoe je schrijft!
    Jaaaaaaaaaaaaaa, het schiet nu op, nog maar 3 weekjes!
    Volop genieten, en ik hoop dat je je hoofdpijn achterlaat in Carvoeiro ;-)
    Veel surfplezier, was gezellig om vanmiddag met je te skypen!
    Veel liefs van Sam Papa en mama xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Actief sinds 14 Juni 2013
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 10767

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 06 Juli 2015

Aupair in Zaragoza

28 September 2014 - 01 Maart 2015

5 maanden stage in Lanzarote, Playa Blanca

26 Juni 2013 - 18 Augustus 2013

2 maanden werken in Portugal

Landen bezocht: