nog lang niet naar huis! - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Evy Deckers - WaarBenJij.nu nog lang niet naar huis! - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Evy Deckers - WaarBenJij.nu

nog lang niet naar huis!

Blijf op de hoogte en volg Evy

31 Juli 2013 | Portugal, Carvoeiro

vandaag 31 juli, precies nog een maand tot aan mijn verjaardag. Dan zit ik alweer twee weekjes in Nederland (ook al wil ik daar aan de ene kant ook weer nog lang niet aan denken). Afgelopen zondagavond hadden we eerst minidisco, en daarna een spel Quest. Ik stond naast het zwembad met een meisje in m'n handen, totdat plotseling haar broertje me in het water duwt. Het was vrij fris 's avonds dus maar snel terug naar huis gelopen om me om te kleden want ik moest nog 2 uurtjes werken. Zondag na het werken meteen m'n bed ingekropen want maandagochtend ging om 7 uur de wekker weer, zodat ik om 10 voor 8 kon ontbijten in het restaurant, en dan een half uurtje later met de auto kon vertrekken naar Portimao met een collega van de bar, om een dagje te gaan surfen. Ik had nog nooit gesurft, dus was erg benieuwd. Het was toch best moeilijk, moeilijker als ik had gedacht, maar wel zo ontzettend gaaf. Flink verbrand in mijn gezicht, omdat ik natuurlijk zo slim was om maar een keer in te smeren 's ochtends terwijl je de hele dag op het water zit. Toen we thuis aankwamen snel gedoucht, omgekleed en opstap geweest met een aantal collega's en een paar gasten van het hotel. Dinsdag werden we pas om half 1 weer wakker, om om 1 uur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Actief sinds 14 Juni 2013
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 10756

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 06 Juli 2015

Aupair in Zaragoza

28 September 2014 - 01 Maart 2015

5 maanden stage in Lanzarote, Playa Blanca

26 Juni 2013 - 18 Augustus 2013

2 maanden werken in Portugal

Landen bezocht: