9 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Evy Deckers - WaarBenJij.nu 9 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Evy Deckers - WaarBenJij.nu

9 dagen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Evy

19 September 2014 | Nederland, Hilvarenbeek

Na jaren uitkijken naar dit moment is het volgende week zondag eindelijk zover. Dan vertrek ik voor 5 maanden naar Lanzarote toe om daar stage te lopen. Ik ga werken in een van de 3 hotels van het keten hoteles Lopèz. Het hotel waar ik ga stage lopen is aparthotel Paradise Island. Tijdens mijn reis zal ik via deze pagina jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en nieuwtjes. Of er internet in het hotel aanwezig is weet ik niet, maar ik ga proberen om toch zeker elke week een kort verslagje te schrijven!

  • 19 September 2014 - 17:20

    Maya:

    Hey Evy, leuk dat je weer reisverslagen gaat plaatsen! Ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen op Lanzarote! Spannend..... 5 maanden! Ik wens je alvast heel veel succes en veel plezier daar!

  • 24 September 2014 - 19:54

    Claudia:

    Hey Evy, volg je hart en laat lekker alles op je afkomen. Tijd zat om de toekomst te overdenken. Ga lekker genieten daar en alvast veel voorpret hier!! Dikke XXX Erik & Claudia

  • 27 September 2014 - 23:29

    Geke:

    Hi Evy, een heel leuke tijd op Lanzarote en ga vooral erg genieten ! Leuk jou te volgen via de site. Liefs van ons D&G xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Actief sinds 14 Juni 2013
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 10770

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 06 Juli 2015

Aupair in Zaragoza

28 September 2014 - 01 Maart 2015

5 maanden stage in Lanzarote, Playa Blanca

26 Juni 2013 - 18 Augustus 2013

2 maanden werken in Portugal

Landen bezocht: