Het aftellen is begonnen.. - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Evy Deckers - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen.. - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Evy Deckers - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen..

Blijf op de hoogte en volg Evy

18 Juni 2013 | Nederland, Hilvarenbeek

nog maar een paar daagjes voordat ik voor 2 maandjes vertrek naar Portugal. Het komt nu toch wel steeds dichterbij.
Net weer een leuk berichtje uit Portugal ontvangen. Ik vertrek op 26 juni en mijn eerste werkdag zal zijn op 28 juni. Dus donderdag eerst nog lekker een dagje vrij voordat het harde werken begint! :)
Ik ben erg benieuwd welke taal mijn collega's zullen spreken, maar vooral of er ook Nederlandse collega's zijn.
Een beetje spannend begint het wel te worden, maar ik heb er onwijs veel zin in!

  • 26 Juni 2013 - 07:41

    Maya:

    Goede reis Evy! En heel veel succes en plezier in Portugal!
    Groetjes van Manon Steven Leo en Maya x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Actief sinds 14 Juni 2013
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 10794

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 06 Juli 2015

Aupair in Zaragoza

28 September 2014 - 01 Maart 2015

5 maanden stage in Lanzarote, Playa Blanca

26 Juni 2013 - 18 Augustus 2013

2 maanden werken in Portugal

Landen bezocht: