Aankomst in Portugal! - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Evy Deckers - WaarBenJij.nu Aankomst in Portugal! - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Evy Deckers - WaarBenJij.nu

Aankomst in Portugal!

Blijf op de hoogte en volg Evy

27 Juni 2013 | Portugal, Carvoeiro

Gisterenavond om 10 voor 9 kwam ik aan op Faro, de vluchthaven. Koffer gepakt en buiten stond meteen iemand me op te wachten met een bordje met mijn naam erop. Het was ongeveer een uur rijden naar het hotel. Omdat het al een uurtje of 10 was toen ik in het hotel aankwam, heb ik daar mijn sleutel gekregen voor mijn kamer en ben ik meteen naar mijn kamer gegaan. Bij de receptie keken ze me aan waarom ik met dat busje mee was gegaan, maar later bleek dat er twee reserveringen waren gemaakt voor mij, dus bleek dat er nog iemand nog steeds stond te wachten op mij op het vliegveld. Gelukkig was dat goed opgelost en hebben we er wel om kunnen lachen. Vanochtend moest ik tussen half 11 en 11 bij de receptie zijn om met mijn bazin naar het ´financial department´ te gaan en mijn werkvergunning te regelen. Omdat er vandaag stakingen zijn is het vandaag helaas gesloten en kan dat morgen in de middag pas ondertekend worden. Dus, morgen ook nog een extra dagje vrij dan maar :) vandaag een rondleiding gehad, uitleg gekregen, en aan iedereen voorgesteld. vanaf 12 uur vanmiddag een lekker dagje vrij, waarschijnlijk zo even naar de supermarkt en daarna lekker naar het strand of het zwembad. Er werd mij verteld dat het strand ongeveer op een kwartier afstand lag en het goed te doen was om te lopen. Alle mensen hier zijn zo ontzettend aardig, ik werd goed ontvangen en alles was perfect geregeld. Ik ben erg benieuwd naar het werk, heb net al eventjes rondgekeken maar het ziet er leuk uit. Ook zit ik samen met nog een Nederlands meisje op de kamer. Dat is wel fijn dat je buiten het Frans, Duits, Engels, Spaans en Portugees ook nog eventjes in je eigen taal kunt spreken. Ik ga snel m'n spulletjes pakken en op naar het strand, het is hier binnen niet uit te houden, zoo warm!

  • 27 Juni 2013 - 19:02

    Claudia:

    Hey Evy,

    Allereerst ben ik kei-trots op je zo alleen vliegen naar Portugal1 Stoerrrr!!

    En die foto kon niet uitbljven :-D
    Ze hebben zelfs je naam goed geschreven, lachen! En ook nog met 2 man sterk door een foutje in de organisatie. Toe maar.

    Geniet van je 2e dagje vrij! en ik hoor weer snel van je hoe het je allemaal vergaat1

    Dikke groetekus, Erik & Claudia

    P.S. stuur maar wat warmte en zonnestraaltjes deze kant op!!

  • 27 Juni 2013 - 22:38

    Dorus & Dianne :

    Hey Evy
    Fijn hoor dat je het zoooooooooooooo goed stelt!
    Gezellig hoe jij je reisverslagen schrijft!
    Daarstraks al een tjdje geskyped, gezellig!
    Maar je vakantie begint al meteen goed: Door 2 mannen opgehaald haha!!
    En......... was je visje lekker?
    Heeeeeeeeeeeeeel veel groetjes van Sam papa mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Actief sinds 14 Juni 2013
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 10794

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 06 Juli 2015

Aupair in Zaragoza

28 September 2014 - 01 Maart 2015

5 maanden stage in Lanzarote, Playa Blanca

26 Juni 2013 - 18 Augustus 2013

2 maanden werken in Portugal

Landen bezocht: