nóg een dagje vrij - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Evy Deckers - WaarBenJij.nu nóg een dagje vrij - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Evy Deckers - WaarBenJij.nu

nóg een dagje vrij

Blijf op de hoogte en volg Evy

28 Juni 2013 | Portugal, Carvoeiro

Vanmiddag met de auto naar Lagoa geweest voor een fiscaal nummer (bij 'financials'). Toen we hier aankwamen was het zo ongelofelijk druk. Ze vertelde mij dat dit normaal nooit is. Nu bleek dat dit kwam door de stakingen gisteren en omdat het vandaag de laatste dag van de maand is. nummertje getrokken en maar wachten. Inmiddels al half 4 en nog maar een nummertje verder. wij hadden nummer 69 en ze waren pas mij 56.. Aangezien het kantoor maar tot 4 uur open was, en wij waarschijnlijk toch niet meer aan de beurt zouden komen hebben we besloten om terug te gaan en dit maandagochtend dan maar te doen (kon niet eerder). Wel mag ik gelukkig morgen al beginnen met werk en krijg ik vanavond na het avondeten al wat uitleg over het werk. Ik ben elke week op maandag en dinsdag vrij, behalve komende week, omdat ik vandaag nu een extra dagje vrij heb gehad moet ik komende week maandag wel werken maar dan ben ik dinsdag wel vrij. De werktijden zijn erg fijn, ik begin 's ochtends om 10 uur en werk dan tot 12 uur. 's Middags heb ik dan tot 3 uur vrij en kan ik daar gaan lunchen en dan hoef ik pas weer te beginnen tot 6 uur. Om 6 uur krijg ik daar te eten en daarna begin ik weer van half 9 tot half 12 's avonds. Gisteren ben ik 's middags even naar het strand geweest, wat toch nog wel een stukje lopen was. Vanaf mijn huisje is het een kleine 10 minuutjes lopen naar de receptie en vanuit daar is het ongeveer 20 minuten om naar het strand en ook het centrum van Carvoeiro te lopen. Ik heb al gehoord dat het animatieteam bestaat uit 3 personen, dus ik en nog 2 anderen. 1 nederlands en 1 portugees meisje. Morgen begint het werken echt, ik ben erg benieuwd!

  • 28 Juni 2013 - 18:27

    Claudia:

    Hey Evy,

    Je begint al meteen met een paar daagjes vakantie. Maar dan ben je nu dan ook helemaal geacclamitiseerd, toch?
    Lekkere werktijden! Skypen dan maar ergens tussen 6 en 9. Fijn, dat ze rekening daar mee houden, haha!
    Ik kijk uit naar hoe je je eerste "werkdag" hebt beleefd. Veel plezier morgen!!

    Dikke XXX knuffels, Erik & Claudia

  • 29 Juni 2013 - 08:10

    Maya:

    Hey Evy,

    Leuk om je reisverslagen te lezen: zo blijven we toch een beetje op de hoogte van je belevenissen in Portugal. Fijn dat het tot nu toe allemaal goed verloopt. Fijne werktijden, leuk dat er nog een Nederlands meisje is waar je lekker in je eigen taal mee kunt kletsen en natuurlijk heerlijk dat het eindelijk zomer is: lekker warm daar! Veel succes met je eerste werkdag: zeer benieuwd hoe het zal bevallen. En ik kijk nu al weer uit naar het volgende reisverslag! Succes en veel plezier!

    Groetjes, Maya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Actief sinds 14 Juni 2013
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 10772

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 06 Juli 2015

Aupair in Zaragoza

28 September 2014 - 01 Maart 2015

5 maanden stage in Lanzarote, Playa Blanca

26 Juni 2013 - 18 Augustus 2013

2 maanden werken in Portugal

Landen bezocht: